No, cada usuari demana els dies de servei que necessita. Un mínim de 3 serveis setmanals permet gaudir d’una tarifa més econòmica.
Sí, es pot provar el servei sense cap tipus de compromís.
Depèn de la població. En general entre 2 i 3 dies setmanals.
Cobrim el servei 365 dies l’any. Els dies festius, si coincideixen amb dies de repartiment es modifiquen tot informant prèviament l’usuari.
Sí. Si l’àpat no està cuinat i envasat no es facturarà.
Mitjançant rebut domiciliat a mes vençut o amb transferència bancària.
Ens adaptem a les necessitats dels usuaris per motius de salut, sempre seguint les indicacions dels usuaris que són els responsables finals de l’acceptació del nostre menú. En la mesura que ens és possible també ens adaptem a canvis per motius de gustos o preferències.
Si es tracta d’una urgència i no ens heu pogut avisar amb temps, intentem portar-vos els àpats amb un horari diferent o deixar-los en un altre domicili que ens indiqueu. Si sabeu amb antelació que no sereu al domicili ens posem d’acord amb un horari i/o punt d’entrega diferent.
No, tot i que recomanem el seu ús per tal d’evitar la manipulació dels bols, l’ús del microones o de qualsevol altre mètode de reescalfament tradicional.
La fiança del regenerador és vàlida per a un període de 3 mesos. Si s’ha fet servir per un temps igual o inferior a 3 mesos us retornem l’import de la fiança. Passat aquest temps el regenerador passa a ser de propietat i la fiança no es recupera.
Ens en cuidem de la seva neteja i desinfecció de manera continuada. En cas d’avaria el canviem sense cost.
Quan un usuari comença el nostre servei es fa una visita al domicili per fer una explicació amb detall del servei. El protocol actual per motiu de la Covid 19 obliga a fer-ho de forma telefònica.