INICI > FAQs

FAQs

Totes les preguntes tenen una resposta aquí.

Puc provar el servei uns dies?

Sí, recomanem una prova de 10 dies per tal de tenir una valoració més general del servei.

S’ha de contractar el servei un mínim de dies?

Hi ha un mínim de dos dies consecutius per setmana amb l’opció de dinar o dinar i sopar.

Quins dies es fa el repartiment dels àpats?

Tres dies setmanals de 8:30 a 14:00, segons la població s’assigna la ruta A) o B) de la següent manera: A) dilluns, dimecres i divendres B) dimarts, dijous i dissabte.

Serviu més d’un àpat el mateix dia?

A) dilluns entreguem els àpats de dimarts i dimecres, A) dimecres els àpats de dijous i divendres, A) divendres els àpats de dissabte, diumenge i dilluns. B) dimarts entreguem els àpats de dimecres i dijous, B) dijous els àpats de divendres i dissabte, B) dissabte els àpats de diumenge, dilluns i dimarts.

Els dies festius, hi ha repartiment?

El servei cobreix els 365 dies l’any. Modifiquem, previ avís, els dies de repartiment si s’escau en festiu.

Com ho feu si el pare necessita ajuda per endreçar els àpats a la nevera?

La persona “Pepeta” que li porti els àpats li donarà un cop de mà i li dedicarà una estona per explicar-li quin àpat correspon a cada dia.

Puc anul·lar un servei que ja ha estat demanat?

Si el servei s’anul·la amb menys de 48 hores d’antelació i no el servim, només es cobrarà la gestió, un 45 % de l’import del servei.

Com es paga el servei?

Mitjançant rebut domiciliat a mes vençut que es gira el dia 26 de cada mes.

Puc demanar canvis de plats si hi ha alguna cosa que no m’agrada?

Ens adaptem a les necessitats dels usuaris per motius de salut, sempre seguint les indicacions dels usuaris que són els responsables finals de l’acceptació del nostre menú. En funció del tipus de menú hi ha més o menys opcions de canvi, sent el menú general el més ampli en oferta de plats.

Què passa si un dia no puc ser al domicili a l’hora del repartiment?

Si es tracta d’una urgència i no ens heu pogut avisar amb temps, intentem portar-vos els àpats amb un horari diferent o deixar-los en una altra adreça que ens indiqueu. Si sabeu amb antelació que no sereu al domicili ens posem d’acord amb un horari o punt d’entrega diferent.

Haig d’utilitzar el vostre regenerador obligatòriament?

No, tot i que recomanem el seu ús per tal de minimitzar riscos a la cuina, evitant la manipulació d’envasos, ús del microones o de qualsevol altre mètode de reescalfament tradicional.

Què passa si pago la fiança del regenerador i més tard no el vull fer servir?

La fiança del regenerador és vàlida per a un període de tres mesos. Si s’ha fet servir per un temps igual o inferior a tres mesos us retornem l’import de la fiança. Passat aquest temps el regenerador passa a ser de propietat i la fiança no es recupera.

El regenerador necessita manteniment?

Ens en cuidem de la seva neteja i desinfecció de manera continuada. En cas d’avaria en el primer any, el canviem sense cost.

L’usuari menja poca quantitat, podem demanar només un plat?

Depenent del menú del dia, excepcionalment es pot servir només un plat, però no és l’opció que més ens agrada perquè l’aportació de nutrients queda descompensat.

Hi ha diferents mides d’àpats?

Sí, pensat per les persones que no necessiten tanta quantitat tenim una mida més petita d’àpat.

Puc canviar de mida d’àpat si les meves necessitats canvien?

Sí, el servei es pot ajustar a les necessitats dels usuaris en qualsevol moment.

Qui dissenya els vostres menús?

El disseny de les pautes alimentàries i els menús terapèutics els dissenya la Fundació Alícia amb qui Pepeta Vilaró ha establert un conveni de col·laboració.

Qui cuina els àpats?

Comptem amb una cuina centralitzada on xefs professionals elaboren les receptes dissenyades per la Fundació Alícia amb ingredients de proximitat.

Hi ha descompte per més d’un servei al mateix domicili?

Sí, s’aplica un 3% descompte en funció del nombre d'àpats setmanals.

Descobreix com n’és de fàcil rebre els teus menús setmanals amb PEPETA VILARÓ, llestos per escalfar, menjar i gaudir!

Descobreix com n’és de fàcil rebre els teus menús setmanals amb PEPETA VILARÓ, llestos per escalfar, menjar i gaudir!

Obre el Whatsapp
Diguen's que necessites
Contacta per Whatsapp
Hola!
Per garantir un servei de qualitat i assegurar-nos que no ets un robot, et demanem si us plau que ens indiquis el teu nom complet i la població. D'aquesta manera, podrem oferir-te una atenció més personalitzada. Moltes gràcies per la teva comprensió.